onsdag 19 augusti 2009

känner pressen

imorgon börjar skolan på allvar och jag har kommentaren "hon är ju ung och snygg. hon är fräsch" som svar på undran om vem min blivande klass´s mentor är, att leva upp till. jag känner pressen. därför har jag nu provat ut den perfekta outfitten. lite uppdressat men ändå casual. neutral färger. (fast jag tror jag smyger in ett ceriset armand) det blir inga skor med klackar, man vill vara avslappnad och avspänd och inte bli stel i kroppen efteråt. det är nog med anspänning utan klackar. gillar inte förutfattade meningar. det är bättre om man har överaskningsmomentet på sin sida. då ligger man på plus direkt. nu är det lite motvind. ska försöka se till att få lite skönhetssömn i alla fall.

2 kommentarer:

Äsch sa...

jag tycker att du ska slappna av och inte vara så ung, fräsch och snygg hela tiden...

Bror sa...

om jag inte skulle veta, skulle jag nog tro att du var hon!