fredag 28 augusti 2009

En shopoholics bekännelser

Ikväll ska jag poppa popcorn hos svägerskan och se på En shopoholics bekännelse. Som att jag behöver shoppinginspiration... As if. No. Här kommer en shoppingbekännelse of my own: jag har haft kreditkort två gånger de senaste två åren. Ingen av gångerna varade det särksilt länge innan min man tvingade mig att säga upp dem. I våras trodde jag det skulle gå bättre än förra sommaren. Trodde jag skulle ha koll och kunna behärska mig. Men jag verkar lixom sakna förmågan att ha något som helst grepp om hur mycket pengar jag kan göra av med när jag handlar innan jag har pengarna. Completely clueless.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha då passar den filmen perfekt. Jag såg den förra helgen! :)

svägerskan sa...

hey, kom ihåg att jag inte har någon micro. än. dessutom såg jag att du tränade hos konkurrenten så även om jag hade en micro skulle jag inte låna ut den till en sådan förrädare.

Anonym sa...

jasså så du va å provade på under prova på gratis veckan?!! å nu vill du byta gym....eller hur?