onsdag 28 januari 2009

Shakespeare-eftermiddag & Dagen-efter-ångest

En klass redovisarde Shakespearepjäser idag. Jag och svenskläraren har haft samarbete och idag skulle slutprodukterna presenteras. Jag har aldrig haft så roligt sedan jag bytte skola! Höll på att skratta ihjäl mig. Svenskläraren och en av eleverna hade tagit dit kassar med de roligaste utklänningskläderna! Det var fantastiskt roligt att, främst se killarna utklädda i klänningar och peruker och fevingar! Sjukt kul! Synd att jag inte kan lägga upp bilder så ni får se.

Nu ska jag på yoga. Därefter blir det promenad. Har lite dagen-efter-kalasdagarna-ångest... Måste göra mig av med några hekton buffémat och tårta. Fattar inte att jag aldrig lär mig. Jag äter tills jag mår illa och sedan känns det som att jag har gått upp tre kilo. Och snart är det ju Alla hjärtans dag-gelehallon- och Semel-februari... Måste ut!

Inga kommentarer: