onsdag 31 december 2008

Resedagboken

Jag har semester. Semester från allt. Internet, mobiltelefon, städning, matlagning, diskning, tvättning osv.

Ok, nästan i alla fall. Har väl gjort allt av det där litegrann, men jag orkar inte blogga om vad jag gör på min semester så om du vill veta det kan du läsa min mammas blogg. Hon är flitig hon.


Jag kanske lägger upp några bilder så småningom. Kanske efter fredag för då ska vi åka ut till en liten ö i karibiska havet och snorkla! How about that?! =)


Äsh, här lägger jag upp en bild på en cenote jag badade i i förrgår. Supernice!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så nu är vi inte anonyma längre ;)

Glamour Teacher sa...

well, det är i alla fall fortfarande inte så att min blogg kommer upp direkt man googlar mitt namn.

Glamour Teacher sa...

well, det är i alla fall fortfarande inte så att min blogg kommer upp direkt man googlar mitt namn.

Anonym sa...

Men happuuuuuuu vacation på dääää ;)

Låter som om ni har det ok iaf... haha.
Passa på att sola nu för här hemma, även i södra Sverige, har det varit minusgrader sen ni åkte... Huvaliga!

Anonym sa...

Tänkte på samma sak som Mari... :)

Anonym sa...

Hoppas att ni har haft det riktigt underbart!