torsdag 18 december 2008

Fast

Idag har jag skrivit på papperena som kommer att innebära att jag får en tillsvidareanställning här på 80 % i februari.

Jag borde vara glad.

Det här är väl vad vi alla vill ha? En trygg och säkrad framtid. En stabil ekonomi. Att veta vad man ska göra. Vad man har.

Istället känner jag bara tomhet.

Men man måste dock ge en eloge till skolledningen här. Idag hade vi personalfika med smörgåstårta (my favourite!) och de framförde en sketch och Pistvaktsdansen i full utstyrsel!

3 kommentarer:

Ingoman sa...

Grattis.

Anonym sa...

Grattis, trist bara att det inte är en glad tanke... Stockholm finns inte med i tankarna längre då?

Anonym sa...

Ryck upp dig nu gumman! Du får tänka på att du INTE BEHÖVER jobba där. Ta tjänstledigt ett år, gör något annat! Skaffa hund och starta ett hunddagis. Skaffa barn och häng hemma med mig. :)