måndag 5 mars 2012

Stugmys

I fjällen vill man ju allra helst klä sig i en mysig jumpsuit. Mysgumman har fått en alldeles ny till fjällturen. Den var så fin att jag var tvungen att köpa den i två storlekar. Men det var nog också det sista som inhandlades på ett tag. Det är nu det blir knapert. Jag har börjat om att jobba och maken är föräldraledig så vi tvingas leva på min u-landslön som maken kallar det. Men då har han inte varit till något u-land. Det skulle vara



, Mexico i så fall



. Men Playa del Carmen. Jag vet inte om det ger en rättvis bild alltså.






2 kommentarer:

Little Miss Splendid sa...

S blir bara sötare för varje dag som går!

Rebecca sa...

Myyys!! Hoppas ni hade det trevligt :) Vi ses på fredagska bli jätte trevligt Johanna! Nu har jag börjat blogga igen hihi impuls/adhd Rebecca