lördag 31 mars 2012

Dan före dan

Om tjugo (nitton) minuter fyller vår prinsessa 1 år! Eller nja, egentligen om fem timmar och 23 minuter. Om man ska vara exakt. Och är det någon gång man ska vara det är det när man pratar födslar. Det är ganska stor skillnad på att föda ett barn 24:00 eller 05:04. I vårat fall innebar det också ett helt missat barnbidrag, att hon föddes i april och inte i mars som det var sagt och att det blev just på den 1:a april som jag hade sagt att jag verkligen inte tänkte att hon skulle födas på. Sååå lääänge kunde man ju inte gå över heller! Och stackars liten som får vara ett aprilskämt hela livet. Men nu har jag ändrat uppfattning. Aprilskämt är det bästa som finns!!

Och så här dan före dan har vi då haft kompiskalas. Och oj så bortskämd hon blir! Lillprinsessan. Hennes kompisar köper så fina presenter och de vet verkligen precis vad hon vill ha! Som den här jackan. Den hade jag tittat på, men verkligen inte tipsat någon om att köpa. Men så finns det ju tankeläsare i vänskapskretsen. Tack alla som kom och firade med oss!

2 kommentarer:

Elenor, Kelly och Yatzy sa...

..."de vet verkligen precis vad hon vill ha!"
Känner mig lite tveksam till detta påstående! Tror att Selinas mamma är inblandad!

Little Miss Splendid sa...

Inser att det var bra länge sedan jag träffade er lillsessa nu! Hoppas att S får en fantastisk födelsedag, ser fram emot att träffa er båda i sommar när jag är "hemma" nästa gång!