söndag 25 mars 2012

Glamour Teacher Mom festfixar

Glamour Teacher Mom jobbar och planerar kalas. 1-årsdagen närmar sig. En vecka från idag. Nästa helg kalasar vi i dagarna två. Så här ser inbjudningskortet till kompiskalaset ut. Det är ju jättekul att fixa barnkalas ju! Och tänk sen när hon är lite äldre och man kan ha fiskdamm eller vara på Leos Lekland, eller ha en massa tävlingar och lekar, så kul! Tror faktiskt jag ska byta namn på bloggen. Jag är ju faktiskt både lärare och mamma numera. Men mer mamma i hjärtat nu. Kalasmamma :)


4 kommentarer:

Agnes sa...

Jag ska påminna dig om sisådär 6-7 år om att du tycker att det är kul med barnkalas! Tänk att lilltjejen redan är ett år!

Elenor, Kelly och Yatzy sa...

Jag har sagt detsamma Agnes! Nu älskar ju Johanna att fixa och dona för fest, men problemen kommer (för mig i alla fall) när de bjudna barnen inte riktigt uppfyller alla ens förväntningar ;)

Agnes sa...

Ja, precis! Mina BARN och andras UNGAR!! Haha.. Learning by doing!?

Rebecca sa...

Ja det ska bli jätte kul att komma på selinas kalas :)