söndag 5 februari 2012

I helgen har vi lyxat oss

Jag fick i födelsedagspresent och bröllopspresent av mamma och pappa att åka med maken på spaweekend. Övernattning, bad och bastu i spaanläggningen med världens största bastu, middag och frukost i Haparanda. www.capeeast.se Av mina syskon fick jag en spabehandling. Deras bästa enligt terapeuten själv. Lyx lyx lyx. Jag gillar verkligen produkterna de använder i behandlingarna och passade på att köpa en body scrub jag haft förut.


Tyvärr kan jag inte bjuda på någon bild på den fantastiska omgivningen för det var lite för kallt för att stå ute och fota. Det var också lite för kallt för att gå från hotellrummet i badtofflor och badrock utomhus till spaet som de menade att man skulle göra. 30 minus och badtofflor. Nja. Det var en del av upplevelsen menade de. Men faktiskt en jag kunde vara utan. Jag föredrog Aufgussbastun.

1 kommentar:

Little Miss Splendid sa...

Låter helt underbart trots den Arktiska kylan! VARFÖR BOR VI I NORRLAND?!!