fredag 21 oktober 2011

The Good Wife och andra

Har precis påbörjat säsong två av The Good Wife och jag helt uppslukad. Jag och maken ser ett avsnitt varje kväll och jag längtar typ hela dagarna. Men jag måste ju vara en good wife och inte se själv på dagarna även fast jag har tid. Men jag går runt mest hela tiden och funderar på om det ska bli mannen eller Will. Det är så spännande. Jag klarar inte av att följa serier på tv för att man måste vänta en hel vecka på nästa avsnitt. Eller hemska tanke, typ ett halvår på nästa säsong. Jag skulle dööö. Varje säsong slutar ju med helt galna cliffhangers. Denna serie ej undantaget. Åh jag hoppas det blir Will! Hennes man är ju en ass! Hoppas maken kommer hem snart så jag får se vidare. Han är ute och testkör bilen som nu förhoppningsvis är helt (?) färdigskruvad. Får väl kolla på The Vampire Diaries så länge för det vill inte han se. Han gillar inte heta vampyrer i skinnjackor. Det gör jag. På tredje plats på min serielista just nu ligger Modern Family. Shit så rolig den är! Och den lämnar mindre intryck så man kan tänka på annat också. På fjärde plats Gossip Girl, men då har det kommit nya avsnitt av Dexter som jag har längtat ihjäl mig efter men inte har sett ännu... Den går nog in på en delad förstaplats sen när jag väl kommer igång.


Inga kommentarer: