torsdag 18 mars 2010

Stockholm is my Thailand

Varför reser så många omkring mig utomlands?!!? Gran Canaria, Schweiz, Saudiarabien, Afghanistan (ok, de två senaste är kanske inte mina drömresemål precis men ändå), Hawaii, Thailand (är det å andra sidan), Mallorca, Las Vegas...

JAG VILL OCKSÅ!!!Jag skulle ta vad som helst just nu, åka var som helst bara det bjuder på värme och sol! Är sååå less vinter. Winter is like sooo last year!

För att stilla min resabstinens har jag dock bokat en Stockholmsweekend i april! Vi ska ha galet roligt och gå och se Grease den svenska versionen. Sen ska vi slå klackarna i taket på något lyxigt uteställe, shoppa upp alla våra små slantar och gå på mysiga cafér och smaska på goda kakor. Meee liiike! Ok, det är inte Thailand, men man vet aldrig, kanske blir det en värmeknäpp just där, just då. A girl can dream.

1 kommentar:

Ingoala sa...

Vem ska du åka med?