torsdag 18 mars 2010

Pink Lady

På väg hem mötte jag en tant med rosa rullator, mörkrosa sneakers, gammelrosa benvärmare, rosa strumpbyxor, gammelrosa kofta, rosa armvärmare, vita vantar, grå jacka och rosablommig handväska! Det låter helt crazy men det var sjukt snyggt! Matchat på ett perfekt sätt! Jag vände mig om och bara gapade. Inte förrän hon hade hunnit lite väl långt ner för backen kom jag på att jag borde ha komplimenterat henne och sagt hur häftigt det var med en rosa rullator och tagit en bild så ni också hade kunnat få se. Så där ska jag ockskå klä mig när jag är tant!

For now får jag nöja mig med det här rosablommiga gardinstyget:

5 kommentarer:

Linda sa...

Fint tyg! Var har du hittat det?

Linda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Petra Marksén sa...

Men hahaaa så GALET underbart! Önskar jag hade fått skåda denna dam i verkligheten :D

Glamour Teacher sa...

Linda, det sa jag på jobbet i tisdags - på spets och ting. det satt uppe bakom disken.

Petra - du hade älskat hennes look! Jag ska hålla ögonen öppna, kanske har jag turen att stöta på henne i backen en dag igen :) Då ska jag ha kameran i beredskap :)

LInda sa...

Aha! Jag är lite seg och knasig i huvudet, så det hann försvinna :)Snyggt var det i alla fall!