måndag 2 november 2009

Blogg Anno 1988

Min mamma håller på att städa ur deras källare och hittade Glamour Teacher-bloggens föregångare: Händelseboken från 1988. Redan när jag gick i ettan skrev jag visst om vad som hände i mitt liv. Här får ni se ett smakprov:
Mycket drama i mitt liv redan då ;) (Men någon konstär framgår tydligt att jag inte skulle bli). Kanske gör jag detta till en följetång. Händelseboken innehåller mycket intressant. Men man vet aldrig, jag ska inte lova för mycket, det brukar inte bli av att jag skriver om sånt som jag säger att jag ska skriva om. Regnkappan till exempel. Den skulle jag ju lägga upp en bild av... Börjar vara dags att hänga ner den i källaren. Tar kanske en bild när den får krypa ner i idet. Och så kan ni vänta med spänning på nästa blogginlägg från 1988.

1 kommentar:

Little Miss Splendid sa...

Vilken snygg handstil du hade!