tisdag 10 november 2009

Vem är jag?

Hello darlings!
Sorry att jag är dålig med uppdateringarna, men jag har två bloggar numera, ett liv och ett jobb att sköta . Vill inte säga att det inte har funnits tid att blogga, för det är väl inte helt sant, men jag har fokuserat på annat helt enkelt och haft lite dåligt med inspiration. Har planer för framtiden vad gäller bloggandet och jag känner mig lite bakbunden här eftersom så många numera vet vem jag är, så är det svårt att skriva precis vad jag vill. Det gick bättre när jag började, läste lite av det jag skrev just när jag började och det var så mycket roligare. Det jag egentligen vill är att Glamour Teacher helt ska vara en karaktär som ser världen och min vardag genom rosa glittriga glasögon, men eftersom jag har gjort misstaget att dras ner i vardagsrealitetsbloggandet så har det blivit för mycket "jag". Glamour Teacher ska vara mitt alterego, ungefär som Alexandras Kissie så jag kan skriva mer fritt om vad jag vill utan att alla tror att det är exakt 100% mina åsikter. För det tror ni väl inte om Kissie, hallå? Till exempel hade jag ju tänkt blogga om The Return of the Model Candidate, men eftersom så många på jobbet som läser numera skulle ha alldeles för lätt att gissa sig till vem jag syftade på, har jag uteslutit det i rädsla av att alla skulle tro att det verkligen vara mina egna åsikter fullt ut. Ja, Glamour Teacher är jag, men bara en del av mig, förvrängd och överdriven.
But who am I? That's a secret I'll never tell. (At least not here). xoxo

2 kommentarer:

Little Miss Splendid sa...

Jag tycker att din blogg är rolig att läsa oavsett! Men visst är det en avvägning hur pass privat man vill vara. :)

Glamour Teacher sa...

Tack söta du! Right back at ya!