torsdag 4 september 2008

backinthegame

förkyldningen har äntligen gett med sig! därför gymmade jag en timme efter jobbet och gick sedan på en timmes promenad med en kompis. Varför mjukstarta?
så nu sitter jag här och känner mig nöjd. feels great! :D

och imorgon är det fredag! en dag kvar. en lektion. sen blir det skoshopping på stan! =) fast det är dock mer ett nödvändigt ont. Måste ha ett par lite finare skor (finare än sneakers) på jobbet som inte har så hård sula att jag får ont i nacken av klinkersgolvet... får se vad jag hittar... funderar på att vara förnuftig och köpa ett par eccoskor, men jag vet inte om jag kan med det... känns som att min ålderskategori inte riktigt hör till deras målgrupp... man ska nog vara minst 15 år äldre. men de har faktiskt hottat upp designen en del såg jag. råkade gå förbi ett skyltfönster idag. vi får se vad det blir.

Inga kommentarer: