söndag 1 januari 2012

Den där klänningen

Ja den var magisk den med! Det kommer aldrig finnas en vackrare (i mina ögon. Nej, inte ens som någon kändis har på sig. Den är helt enkelt perfektion). Väldigt roligt att känna så tio år senare. Men den var heller inte billig. Med min vanliga tur hittade jag den i USA precis när dollarn var som dyrast, typ någonsin. 11,33. Jepp. Crazydålig deal. Men den hade nog varit rätt dyr även med dagens dollarkurs. Därför borde jag sälja den vidare. Men I just can't let go. Det känns lixom bara för bra att sitta på den här klenoden i källaren. Man kan fingra och frasa litegrann ibland och drömma. Insupa en stunds magi när vardan är vardagstrist och oglammig. Och vem vet, en dag kanske min lillprinsessa vill ha den...

Ps. Visst var det dåligt att inte ta med HELA klänningen och slöjan. Hallå, det är ju typ en meter vägg med på bilden helt i onödan! I'm just say'n, back up!

2 kommentarer:

Ljuvliga Linda sa...

Jo, det var en mycket tjusig klänning och shit vad ni var unga och fräscha! Men, med anledning av kommentaren till det tidigare inlägget nedan: var det du som köpte klänningen Glamourlärar´n? ;)

Glamour Teacher sa...

Jo jag köpte den, men det var med min pappas pengar ;)