fredag 14 maj 2010

Sommarn kom till stan!

Med viss risk för att detta kan komma att bli en trädgårdsblogg...

Sol grillning och blommor! Doesn't get much better than that!


Ett hav av blått:
Hittils ser det ut som att mina lökar är tulpaner... Måste ha smugit sig in en tulpanlök i påsen. Hur ska man annars tolka detta?

Det här är nog alliumknopparna. Jag väntar med spänning! Som ett barn i advent. Typ.
Gjorde några små krukplanteringar idag. Men jag vet att valet av blommor var lite väl optimistiskt. Får väl kanske bära in dem på nätterna.


Rosa så klart! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är på att plantera!!! Riktigt imponerad!!! Du får gärna komma till oss också och plantera...:) /Frun i Byske

Glamour Teacher sa...

Sure thing! =) Vi kan ha planteringsdagar i sommar! Du hjälper mig en dag så hjälper jag dig en dag!