söndag 9 maj 2010

Medlemsfest

Inte varje dag man går på fester och får rosa goddiebags. Det gillas! Gymmet jag tränar på hade medlemsfest med goda snittar och modevisning av instuktörerna som hade blivit stylade så de var ändå snyggare än vanligt. Svägerskan var konferencier och även hon var stylad. Men om det var snyggt eller inte rådde det visst delade meningar om. Jag tyckte det var skitcoolt och blev arg på hennes chef som försökte ändra om frisyren. Mitt humör är som bekant inte att leka med. Maken har visst tänkt trycka mig en T-shirt med orden "Hard to please" på. Alternativt "Higt maintenance". Själv tycker jag det är ganska enkelt: Give a girl a pink bag and she's happy =)

4 kommentarer:

Ingoman sa...

Jag gillade också hennes frisyr. Jättemycket!

linda sa...

vem är chefens chef som ändrade håret? jag trodde chefen var chef :)

Glamour Teacher sa...

ja men alltså, styrelseordföranden. han som anställde chefen =)

linda igen sa...

va? var det han som hade mage att peta i frisyren? det kändes väldigt otippat :)