måndag 25 januari 2010

Work in Progress

Numera kan man gå in på www.glamourteacher.se och läsa min blogg! Jag är på väg att skilja mig från blogspot. Men det får vara en utdragen process. Men ska ju inte hasta igenom saker. Domänen var en födelsedagspresent från min man! Promised I would get back to you on that =) Men bättre sent än aldrig gäller ju det mesta. Nu är det bara att vänta på själva bloggfunktionen och sen ska jag bara muta någon webdesigner att designa min sida och någon konstnärlig typ att rita min glamourteacher-figur. You just wait and see - it's gonna be awesome! (Usch har smittats av min bror. HIMYM-hysterin is catching on). Awesome, skulle han nog svara på det! *suck* Annars är det mest bröllop bröllop bröllop. Och lite jobb. Och förkylning. Och för lite pengar. Eller snarare inga pengar. Men på onsdag kommer de - pengarna! Awesome! =)

1 kommentar:

Little Miss Splendid sa...

Thanks for the heads up! Schysst av N. att fixa en egen domän åt dig. :)