måndag 4 januari 2010

Best of 2009

Man ska ju se tillbaka, minnas och summera så jag gör det jag med. Här kommer min best of lista: (Ordningen är främst kronologisk, men kanske även numerisk).

1. Mexico och mamma fyller 50 år.
2. Svägerskan och hennes man flyttade hem
3. Nytt kök
4. Greklandresa med Britta bäst i världen.
5. Tillbaka på Anderstorp
6. Sarah's return from Canada
7. Födelsedag
8. Fina vänner som gör livet roligt
9. Superkollegor som gör jobbet roligt
10. Att få äran att sköta om värdskapet på mina kompisars bröllop i februari (2010).

2009 innehöll ju så klart också några sämst of, men de håller jag nog för mig själv. Eller ok, jag bjuder på tre. De har jag redan skrivit om förut så:

1. Morfars bortgång
2. Läppinfektion
3. Köksrenovering

Och att de inföll precis samtidigt. Januari/februari brukar ju ha förmågan att bli riktigt dåliga månader. Vädret hjälper ju inte heller till...

Man kan sammanfatta det som en mycket tung vårvinter/vår men en mycket härlig sommar/höst! Nu är det bara att hoppas att 2010 toppar!

2 kommentarer:

Elenor, Kelly och Yatzy sa...

Mamma fyller bara 50 en gång så det går inte att toppa!

Skojaren aka svägerskan sa...

Fyllde Mexico 50, det missade jag. Kul att man fick vara med på listan. Undrar vad man ska hitta på för att få vara med detta år också.