måndag 4 augusti 2008

One week of anxiety

Nu börjar upptrappningen. uppladdningen. uppförsbacken. Ångesten.
One week of anxiety.
Sedan börjar jag på mitt nya jobb. Med ensidigare arbetsuppgifter. Tråkigare klasser. Tråkigare program. Tråkigare kollegor (ok, det sista var en fördom). Inga kompiskollegor att prata om livet med. Bara handledaren from hell.

Förutom att ha ångest ska jag denna vecka:

Frysa i de kalla höstvindarna.
Göra slingor i håret som jag har skjutit på i ungefär en månad.
Måla klart i hallen som jag också har skjutit på i ungefär en månad.
Göra klart alla bröllopsförberedelser inklusive häftet.
Torka fönsterna som jag skulle ha gjort i våras.
Ordna upp min garderob så jag hittar något att ta på mig.
Beställa glasögon.
Förhoppningsvis hitta igen min favvosjal som jag troligtvis tappade bort på festivalen.
Sluta deppa.

Så får vi se vad jag lyckas bäst med. De två första punkterna tror jag nog att jag ska fixa med. Allt det andra har jag starka tvivel gällande. Vad tror du?

Inga kommentarer: