onsdag 27 augusti 2008

O arbetsglädje

Var är du?!
Jag har ingen!

Jag kom fram till idag att jobba här är det sämsta jag har gjort i hela mitt liv. Men så kom jag ihåg mina två veckor på hemtjänsten och det vann. Så ok, det här är det näst sämsta jag har gjort i hela mitt liv. Och det är det här jag har utbildat mig 4½ år till att göra...

Såg att Scorett ska öppna en skobutik här i stan! Min favoritskobutik! Hittar alltid skor där och aldrig någon annanstanns! Funderar på att söka jobb där. De letar en butikschef. Det kanske vore något. Sämre arbetstider inklusive jular och annat. Men just idag, just i denna månad, känns det väldigt lockande.

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.scorett.se/

Söka kan du ju. Sen kan man bestämma vad man vill. You go girl! Jag tror att du skulle bli en bra butikschef. Det enda som spelar roll är hur du skriver din ansökan. tänk, då kan du gå runt i snygga, trendiga skor hela dagen och få betalt för det.