fredag 29 augusti 2008

Fredagslyx

Idag har jag varit hos frisören och blivit klippt och lockad. Sedan beställde jag glasögon och köpte presenter åt svägerskan (du får dem nog på tisdag) =). Kom på när jag satt hos frisören o hon lockade håret på mig o gjorde mig lite extra fint att det kanske verkade som att jag planerade det när jag skulle tillbaka och träffa den där flörtiga butikskillen. Men så beräknande tror jag aldrig att killar tror att man är så d var nog lungt. Men vore man tjej så skulle man nog notera det. Igår var jag förkyld o sunkig och idag var jag frisörstylad… (Forfarande förkyld dock).

Anyway, nu sitter jag i soffan med en brasa och tända ljus och äter After Eight-chokladkaka. (Visste inte att de fanns men hittade en sån igår på kiosken där mina föräldrar bor. Var förbi för lite glasögonsmakråd).

Nu ska jag gå och göra mig en kopp choklad/chili-te och titta på tv en stund innan jag går och lägger mig. Imorgonbitti blir det tripp till Haparanda. Ska gå på Ikea och bo på hotell. LYX! I like! =)

Inga kommentarer: