söndag 2 november 2014

Glamour Teacher goes Mama Persson

Jag skulle gå på Halloween-middag utklädd till Gunilla Perssons mamma eftersom en annan gäst på middagen deklaraterat att det skulle skrämma skiten ut henne. Men jag hade ingen aning om hur hon såg ut men Halloween-stylingen verkade ordna sig ändå eftersom mina ögonlock svällde upp för att jag färgade ögonfransarna och ögonbrynen i veckan. Jag är allergisk mot pigmenten i mörk hårfärg och kan inte färga håret mörkt längre men tänkte inte på att det även skulle gälla frans- och brynfärg. Men det var kanske ett blondin-moment. Sen blev jag förkyld och fick feber så jag fick ändå stanna hemma med min Halloween-look. Men det var nog det som fick mig att bestämma mig för att återuppta bloggandet. Så det har vi alltså mamma Persson att tacka för. Beroende på hur man ser det :) 

Inga kommentarer: