måndag 19 september 2011

Örhängen

Köpte tre par örhängen i helgen. När jag frågade maken vilka han tyckte bäst om svarade han -Eh, none of them. Men whatever alla vet väl att det inte är för killars skull man har örhängen. Det är bara tjejer som bryr sig om sånt anyway. Och skulle jag klä mig som han gillar bäst fick jag aldrig så många glamourpoäng. Han vill nog helst att jag ska ha mjukisbyxor och vara osminkad jämt. En huvtröja och sneakers till det också. Eller helst skateskor. Då är jag visst sötast(?). Han får som han vill ibland. Men inte alltid. Ibland måste man ju klä upp sig också!

2 kommentarer:

Little Miss Splendid sa...

De var ju superfina! Svårt att säga vilka som är finast med de i mitten och till vänster i bilden hade jag kunnat köpa själv :D

Glamour Teacher sa...

De du väljer bort är de som jag tänker ha på festen :)