fredag 23 september 2011

My Big Three-Oh

Jag firar födelsedag i dagarna fyra och så här såg dagens andra av tre tillställningar ut. Jag låtsades vara Leila och bakade cupcakes och de blev faktiskt riktigt goda. Men det tyckte även mammas valp...


Mina presenter drog hem flest glamourpoäng possible. Eller vad sägs om bland annat spa-paket med middag och behandlingar på hotell samt en utlandsresa till citat valfri del av världen slutcitat!!!? (!)  Doesn't get any better than that. Vi kallar det top notch eller as good as it gets.


Vem sa att det var dåligt att fylla 30?!


2 kommentarer:

Sus sa...

Att fylla 30 är bäst. Tack för igår. Både festen & fikat/tilltugget/drinkarna var underbara. Och kolla - det funkar ju att lämna kommentarer!! :)/Susanna

Glamour Teacher sa...

Jag sa ju det :)

Tack för att du kom! Det var jätteroligt!! Snart måste vi få till en date på tu man hand (eller möjligen med lillgumman också) så vi hinner prata lite mer! Saknar ju dig! Jag visste ju inte ens att du har börjat blogga! Kommer följa slaviskt. Och som sagt är du välkommen på onsdag också om du vill! Kram