torsdag 15 april 2010

I'm back!

So is the tree!
Precis som trädet på skolans uteplats jag har tinat fram ur vinterdvalan!

I'm back! Feeling like me again!

I veckan har jag träffat en ny klass och fått ett riktigt uppsving! What a high! Jag rider på förstapositivaintrycketvågen och njuter jag av nyhetensbehag-känslan!

Jag har varit så less och uttråkad och omotiverad. Men nu efter lite semester i Lund, lite vårsol, lite tinande av snö och lite nya intryck på jobbet känner jag mig som en ny människa! And on top of this tog jag mig 4,5 km på löpbandet igår efter 30 styrketräning!
Här packas gymväskan.

I'm on top of the world and it's great! Soon I guess it will come crashing down on me, but for now I feel awesome!

1 kommentar:

Little Miss Splendid sa...

Här är det någon som laddar inför beach 2010! :) Go Johanna!