tisdag 6 april 2010

Catching up

Försöker vara duktig idag och sota för gamla synder/påskgodiset.

Gymmade/joggade imorse och nu sitter jag och segar mig igenom arbetsuppgifter jag ligger efter med på jobbet/har panik över allt som komma skall. Det är nu man vill gå upp i rök som lärare och inte existera längre. Alla nationella prov som kommer och dessutom har jag två religionskurser som började efter jul och hittills har vi mest bara segat på... Det mesta av deras examinationsuppgifter hamnar visst i april/maj precis som nationella... Smart. Nej. Och religionsbetygen ska vara satta 1/6... Undrar hur det är tänkt att det ska fungera? Undrar hur jag har tänkt att det ska fungera?

Som tidsfördriv/försöka-ignorera-allt-jag-borde-göra har jag försökt madmenyourselfa-mig. Blev väl inte så värst likt men det kanske kan vara min Glamour Teacher-figur ändå i fortsättningen... Ska se om jag kan lyckas lägga den som en header senare...

Ikväll bär det av till Lund! Ska bli såååå roligt! Shopping, latte och vår. Me like! Kanske kommer jag inte tillbaka förrän efter 9/6 då eleverna går ut...

1 kommentar:

Mari sa...

Hoppas du får en skön resa med sol, värme, trevlig gemenskap o kul shopping =) Låter som om du behöver hämta nya krafter för att orka med denna vår ! Men nog vill vi se dig hemma innan juni...Kram