torsdag 11 februari 2010

Wedding outfit

Har köpt mig ett par suicide heels till bröllopet. De ser inte så höga ut på bilden och egentligen är de kanske inte det heller. Men enligt mina mått att mäta är de skyhöööga. Jag har ju aldrig höga klackar. I wish I could. Men jag har så svårt att hitta skor som passar på mina fötter överhuvudtaget och hittar jag väl några är de ju så sjukt osköna. De här är dock ok på skalan. I alla fall under de fem minuter jag har övat att gå i dem... Är rädd för att dagen kommer sluta med att jag antingen ramlar och bryter fotleden eller är på allmänt dåligt humör för att mina fötter håller på att dö. Vi får se. Fina är de i alla fall. Eller hur?!

This is my wedding outfit (ja den är ostruken):

Bilden nedan skulle jag få 500 kr av mina svägerska om jag hade som Facebookpresbild i två månader och låtsades som att jag ville ha den. Alltså, jag fick inte skriva "Jag får pengar för att ha den här bilden som presbild". Det var inte värt det tycker jag. Men här kan jag ju lägga upp den. Med förklaring. Den osminkade saningen. Inte till min fördel precis. Men so what?

4 kommentarer:

Linda sa...

jag skulle lätt ha den bilden och tjäna pengar på den, men så är jag ju rätt obrydd också :)

Om din svägerska höjer min lön, så kan jag lägga ut en riktigt ful bild på mig :)

Glamour Teacher sa...

tror när jag tänker efter igen att det nog bara var 300kr. det är ju knappt ens ett par nya skor.

ska säga det åt henne. hon tycker nog lätt det är värt det.

Little Miss Splendid sa...

Snygg outfit och riktigt läckra skor! Det kan vara värt några värktabletter i handväskan :P

Gillar din min i den sista bilden. Du ser ut som om någon precis meddelat dig att du ska dela skrivbord med min gamla engelsklärare under kommande läsår (hoppas att så inte var fallet).

Glamour Teacher sa...

hahahaha klockren analys! nu var så inte fallet och jag hoppas vid Gud att så aldrig heller kommer att ske. I sånna fall tror jag att jag säger upp mig och jobbar som Wedding Planner på heltid istället!