lördag 20 februari 2010

Så hur GICK det?

Förstår att ni undrar hur det gick. Måste säga att det här är en riktigt dålig bild på mina suicide heels. Den gör dem inte alls rättvisa, det syns inte alls hur höga de verkligen är. Har väl fotat med för mycket fågelperspektiv. Men de kammade hem kommentaren "De där är ju Posh Spice-höga ju". Och då är de minsann höga!

Jag visade upp dem för danstjejerna som skulle komma och uppträda på bröllopet när de repade vid 13-tiden men utlovade att de inte skulle få se dem på för vid tiden då de skulle komma och dansa skulle jag ha tagit av mig dem för länge sedan. Och så blev det så klart. Klarade mig just så pass över varmrätten. Sedan blev det ballerinor. Oh så skönt! Höga klackar höjer absolut glamourfaktorn men det är inte särskilt glamouröst att ha ont i fötterna och vingla fram. Hoppas modet svänger från de här fotmördarhöjderna så det finns fler normalhöga skor att köpa! ASAP.

Inga kommentarer: