torsdag 2 oktober 2008

Går kurs and I'm lovin it!

Idag och imorgon går jag kurs i samtalsmetodik! Helt fantastiskt underbart! Jag tror att jag ska börja jobba som kursdeltagare! =) Om det gick. Känns lite som när man var student. Fast lyxigare. (Helt plötsligt saknar jag den tiden). Tänk att bara gå dit, bli serverad med ett program för dagen, sitta och få lyssna på nytt och och repetera gammalt och disktuera med andra som är minst lika engagerade som en själv! I kursen ingår förmiddagsfika, lunch och eftermiddagsfika i kanske stans finaste miljö! Jag vet, jag sa det i våras också när jag var på en annan kurs i samma ämne på samma ställe, men det är helt underbaaart!! Att byta sin vardag av att ha hela pressen på sig själv vad gäller planerande, leverernade och inspirerande och att aldrig riktigt diskutera saker med dem som är på samma nivå som en själv, utan att hela tiden måsta vara den som drar. I morgon ska jag njuta ändå mer än idag! Om möjligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det påbyggnadskursen på den vi gick i våras? Vardagslyx- det var ju helt underbart att vara där ute!

Glamour Teacher sa...

näe inte exakt. Det är är lite av en påbyggnadskurs men med en annan kursledare. med han som höll kursen som JE och EW gick i våras om du kommer ihåg? De var då supernöjda och jag med!

Glamour Teacher sa...

ska lägga upp bilder förresten från fikalokalen så får du mer hemlängtan! =) kram