onsdag 31 oktober 2012

Halloween

Lillsessan har varit vampyr på förskolan idag. De hade Halloween-fest med disco och ansiktsmålning. Ja si, det ska börjas i tid.

Här provar hon häxhatten som jag lånade hem från skolan för att skrämma ungarna som kommer förbi.

Det brukar ju sägas att allt ont kommer från over there, men jag gillar faktiskt Halloween. Jag tycker det är roligt med utklädnad och smink, även till lite läskigt grejer, men jag var för feg för att ge lillan blodröda vampyrläppar som hennes dagisfröken tyckte jag skulle ha gjort. Man är ju rädd för att verka som en sån där extrem förälder som sminkar sin 1,5-åring.

3 kommentarer:

Agnes sa...

Vilka kramgoa armar lillhäxan har! Kläm kläm på håll!

Glamour Teacher sa...

Joho då de är goa minsann!

Little Miss Splendid sa...

Sötaste Selina!