söndag 10 juli 2011

Resdrömmar

Här ligger man på gräsmattan och drömmer om mera sol. Mycket vill ha mer! Och mer ska jag ha. 2011 är ju mitt år! Bebislycka, mammaledighet, 30-års dag och 10(!)-årig bröllopdag! Att man har varit gift i 10 år måste ju firas! Frågan är bara hur och var. Vart jag vill vet jag egentligen men frågan är främst, med eller utan prinsessan? Valet står mellan två veckor längre bort med henne eller en vecka lite kortare utan henne. Men även här vet jag ju vad jag vill. Inte kan jag väl lämna hjärtat hemma. Även om det ska vara romantiskt med bröllopsjubileumsresa blir det ju inte så romantiskt om man inte har sitt hjärta med. Men det är ju betydligt mindre omständigt utan.
Published with Blogger-droid v1.7.2

4 kommentarer:

bro sa...

10 år!? :o sinnessjukt länge sen!

Glamour Teacher sa...

Ja sjukt länge. Då var du blott 13 sommrar.

Little Miss Splendid sa...

Stort! Klart ni ska fira med råge :)

Linda sa...

Jag skulle ha svårt att lämna bort Melker redan. Vi lämnade Edvin en vecka förra sommaren då han var drygt två år - det var nog jobbigt tyckte jag.

MEN, allt är individuellt och vad som är rätt för mig behöver ju på intet sätt vara rätt för dig. Jag moraliserar inte på något sätt, det är trots allt tokskönt med semester utan barn.