lördag 30 april 2011

Hej våren och hej parasiten

Valborgsmässoafton och det blomstrar på gården, men det blir ingen majbrasa för mig. Fick återfall av parasitsjukan. Nice. Not. Behövde lite egentid och göra något roligt efter veckans sjukdom så jag var på stan och provade lite kläder men det fick ett abrupt slut. Var tvungen att kasta mig hem. Glamourous, or not so much. Tur bara att pappa råkade vara i närheten med bilen. Annars skulle jag aldrig kunna visa mig in public igen. Brukar inte svära, men här räcker inte vanlig svenska till. Jädra parasitjävel, jag hatar dig! Jag har en dotter att ta hand om!
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

Little Miss Splendid sa...

Kan bara nicka medlidande! Verkar också ha fått en släng, dessutom efter en vecka på Medlefors som skulle vara så kallat safe haven...[/bitter]