onsdag 27 april 2011

Fettsugning och dränering

Idag dristar jag mig till att äta en mosad potatis till middag. En första smakportion efter parasitsjukan. Precis vad småbarn brukar få. Fast jag lyxar till det lite extra med smör på. Det vet jag inte om man brukar ge till småbarn (?).

Amning och magsjuka rekomenderas till alla som snabbt vill bli av med sina gravidkilon. Särskilt då i kombination. Jag har nu 1 kg kvar till min invägningsvikt. Men alla avundsjuka kan hejda sig. Det har inte varit särskilt angenämt och de här senaste 4 tror jag jag kommer gå upp igen så snart jag äter och dricker normalt igen. Det ligger en biskvi och väntar på mig i frysen tills jag är matfrisk nog, mmmm. Och sen ska den här mamman börja jobba upp sin muskelstyrka igen.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer: