måndag 2 augusti 2010

Sommarlov

Jag har visst tagit sommarlov från bloggen... Har tänkt lägga upp bilder från Londonresan, nya Svarta Pärlan, bröllop och maskerdbal i sann Gossip Girl-anda och allt annat man hunnit med, men jag har inte orkat överföra bilderna från kameran... När det är sommarlov blir jag extra lat...

Bjuder på en maskeradbild uppladad med makens I-phone. Resten kommer senare vid tillfälle. (Måste verkligen skaffa mig en egen och börja blogga från mobilen, annars blir det ju av så sällan). Tills dess ska jag fortsätta njuta av sommarlivet...bra felskrivning, skulle skriva sommarlovet, men det är klart, sommarlivet passar ju lika bra.

So long.

2 kommentarer:

Eva-Marie sa...

Hej Glamour girl/teacher! Hoppas inte skolstarten tagit musten ur dig alldells.... Din blogg verkar var precis vad en trött gymnasielare behöver mellan varven! KRAM

Glamour Teacher sa...

Tack Eva-Marie!