onsdag 13 februari 2008

2008 so far

Ja, 2008 har ju inte direkt börjat så bra som man hade önskat. Men som man brukar säga så kan det väl bara bli bättre, I guess. Jag försöker ta en dag i taget och fokusera på det positiva. Känner att jag har utvecklats otroligt mycket av stresshanteringskursen. Det är inte bara hur man hanterar stress på jobbet man får lära sig utan typ hur man blir en bättre människa, hur man tar till vara på livet och hur man blir lyckligare. Inte helt fel! Kbänner att jag börjar lyckas tillämpa det också.
På sistone har jag till och med fått vara till hjälp för andra. Fått lyssna och stötta andra som har gått igenom/går igenom jobba saker. Sånt lyfter ju en själv också. Tror till och med att jag har fått en ny nära vän, i alla fall påbörjat en ny relation. Som det heter ”Life goes on”, även om det ibland är påtvingat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad att du "kämpar" ...det ger resultat=) Kram