söndag 22 juli 2012

Hot Hibiscus

Ständigt på jakt efter den perfekta rosa nyansen på nagellack och nu har jag hittat Hot Hibiscus från Isadora. Den är kanske mera rödorange än rosa men ändå med en rosa ton tycker jag. Den har en dragning åt neonhållet men inte fullt ut. Helt perfekt tycker jag just nu. Den känns precis Sommar 2012. Den lär nog inte alls funka i vinter men nu är jag faktiskt ganska brunbränd om händerna tack vare alla barnvagnspromenader så nu kommer den till sin rätt. Till vinterbleka händer lär den nog vara jobbigt skrikig.


Förhoppningsvis ska det bli fler snygga bilder här på bloggen när jag nu har skaffat Instagram så jag mer kanske kommer mig för att lägga på alla de där coola effekterna hela tiden. Vi får se hur det går.


1 kommentar:

Little Miss Splendid sa...

Den är snygg på tårna också!