torsdag 31 maj 2012

Autografat

Idag har jag skrivit min autograf på en elevs kalsonger. Treorna roar sig med att tävla mot varandra i Burträskbingo. Lärarsignerade kalsonger gav visst 5 poäng. Jag var dock väldigt tveksam och var först tvungen att höra mig för om jag skulle kunna bli anmäld för något sen. I tider när lärare döms för misshandel och till skadestånd kan man aldrig känna sig helt säker. Killarna lovade dock att inte anmäla mig sen och hävdade att de båda var över 18 år och egentligen inte elever längre. Men jag känner mig inte helt trygg med att jag skrev mitt namn alldeles för tydligt. Och nu skriver jag det här. Trouble waiting to happen. Men jag hoppas de vann!


2 kommentarer:

Sus sa...

Det kanske också beror på VAR du valde att sätta din kråka på den unge mannens underbyxor.

Glamour Teacher sa...

Högst upp på ena sidan under resåret och min kollega skrev på andra sidan så han fick alltså två lärarsignaturer.