lördag 12 november 2011

Jetlag

Flygresa plus tidsomställning är väl lika med Jetlag. Även om tidsskillnaden bara är en timma? Det låter ju glamorösare än att bara vara trött. Men jag fick i alla fall dricka min älskade Frappuccino på flygplatsen. På väg hem i alla fall. På utresan var bagagebandet trasigt så vi fick stå där och vänta i nästan en timme halv sex på morgonen. Sen var det bara att gå på planet på en gång. Ytterst irriterande. Jag tyckte ju nästan att det var värt att stiga upp klockan fem för att få äta frukost på Starbucks. Nu fick jag istället äta upp lilla tjejs flygplansfrukost så där dryga två timmar senare. Och alla vet hur bra humör jag är på då... Men sen fick jag äta hotellfrukost i en vecka så jag ska inte klaga. Jag är så trött idag bara. Men jag har i alla fall en påse Starbucksbönor att förgylla hemmafrukostarna här med. Vardagslyx så det står härliga till!


Inga kommentarer: