torsdag 12 juni 2008

1a dan på ledigheten

1a dan på ledigheten firar jag - genom att vara på jobbet! Hipp hipp hurra :P

Men jag har gjort annat också. Varit hos optikern och hos frisören så nu blir det en helt ny look: Ny frisyr och nya glasögon så småningom. Jag har klippt lugg idag! Senast jag hade lugg var kanske 2000 och då var det inte direkt någon hit. Blev bättre denna gång nu när jag är ljushårig. Får se hur länge den varar.

Jobb har jag också fått idag. Så nu blir det ingen Stockholmsflytt. Inte till hösten iaf. Vi lägger det på hyllan får se om det blir nästa läsår.

Och imorgon blir det nytt hallgolv samtidigt som jag åkter till Örebro.

Mycket nytt på en och samma gång!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad menar du med det? var ska du jobba då? du skulle ju bli skärgårdslärare...