Det är glamouröst att renovera. Not. Idag diskade jag i handfatet på toan. Vi lagade middag på min mans jobb men vi gjorde lite kvällsfika som resulterade i lite disk. Äggmackor med kaviar. Jag åt med sked. Uttrycket "att strö salt i såren" fick en ny tillämpning. Kaviar var en riktigt dålig idé. Men jag var så hungrig. Åt Nutrilett till lunch idag också. Har typ snart ätit det i en vecka! Men inget ont som inte har något gott med sig - jag hade ett par byxor idag som var svåra att få igen för två veckor sedan. nu går det bra. den här infektionen kanske löser mina gravidantagandensproblem...
Vännen, jag tycker faktiskt synd om dig. Måste vara jättejobbigt att ha dessa "problem" med läpparna. Vet ju bara hur det känns att ha ett munsår. Hoppas o ber att det ska gå över. Bamsekram till dig!! /Mari
SvaraRadera