Om livet som mamma och lärare i en norrländsk småstad
tänker på dig o familjen!
tack!
Kram till dig vännen !!
:( Kram!
Beklagar...Bamsekram!
tänker på dig o familjen!
SvaraRaderatack!
SvaraRaderaKram till dig vännen !!
SvaraRadera:( Kram!
SvaraRaderaBeklagar...
SvaraRaderaBamsekram!